توزیع بسته‌های حمایتی ۱۵ میلیون ریالی میان «خانواده زندانیان» شهرستان ساری

به منظور دستگیری خانواده های نیازمند و بی بضاعت، بسته های کمک معیشتی ۱۵ میلیون ریالی بین آنان توزیع شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان مازندران، حمیدرضا پوریانی مدیرکل زندان های استان مازندران به منظور دستگیری خانواده های نیازمند و بی بضاعت، با کمک خیّرین مازندرانی بسته های کمک معیشتی ۱۵ میلیون ریالی را بین آنان توزیع کرد.

حمید رضا پوریانی اظهار داشت: طی ۳ ماه اخیر سال جاری نیز اقدامات مالی و مددکاری متعددی از قبیل کمک‌های انجمن به خانوداه‌های زندانیان، مصاحبه حضوری و مشاوره قضائی و روانشناسی ، معرفی به مراکز حمایتی کمیته امداد و بهزیستی ، معرفی محکومان آزاد شده به مراکز مراقبت بعد از خروج از زندان انجام شده است .

وی افزود: ایجاد اشتغال برای زندانیان، توزیع بسته های حمایتی، واریز وجوه نقدی به حساب سرپرست خانواده به مناسبت های مختلف، برگزاری کارگاه آموزشی مهارت‌های زندگی، پرداخت کمک هزینه تحصیلی و خرید لب تاپ و اهدای تبلت، بازدید میدانی از منزل مددجویان، جلب رضایت شاکی منجر به آزادی زندانی و معرفی به مراکز بهداشتی و درمانی برای زندانیان و خانواده آنان دیگر اقدامات انجام حمایت از زندانیان ساری است .

مدیرکل زندان های استان مازندران گفت: خیرین و نیکوکاران جامعه می توانند برای حمایت از این خانواده ها با واحد مشارکت های مردمی انجمن حمایت زندانیان مستقر در هر شهرستان ارتباط برقرار نمایید.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha